مسئولان ستاد مردمی و اعضای شورای مشورتی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان اردبیل با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار کردند. 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل ، در این نشست آیت الله سید حسن عاملی توجه بیش از پیش به عملکرد دولت و ارائه دیدگاه ها در مورد برنامه ها و نیز نقد عملکرد دولت در این مقطع زمانی و دولت جدید را ضروری خواند و نقش فعالان سیاسی و انتخاباتی و احزاب را در این باره بسیار مهم  و موثر دانست.   وی در ادامه با انتقاد از ترکیب دولت جدید دکتر روحانی در افکار عمومی و اصرار رئیس جمهور بر حضور برخی اعضای قبلی دولت در کابینه جدید، برنامه ریزی های دقیق، توجه بیشتر در انتخاب مدیران دارای کارنامه مورد پذیرش مردم و توجه به معیشت عمومی در جامعه را از اولویت های کاری دولت جدید عنوان کرد.    نماینده ولی فقیه در استان اردبیل برخی حوادث اخیر در سطح استان را موجب وهن جایگاه استان در کشور نامید و افزود: نباید تردید داشت که خاستگاه اینگونه وقایع ناگوار همانا عوامل مختلف به ویژه مشکلات اقتصادی و معیشتی خانواده هاست و دولت در این باره می بایست دارای فکر و برنامه اساسی باشد. 
در این دیدار دکترسیّد مهدی جوادی، رئیس شورای مشورتی ستاد دکتر روحانی در اردبیل به ضرورت فعالیت ستادها و مجموعه های مستقل مشورتی در ایام تبلیغات انتخاباتی از جمله ستادهای مردمی، حمد (حامیان مردمی دکتر روحانی)، پیشگامان اعتدال و سازندگی، جمهور (جبهه مردمی هواداران روحانی)، اصولگرایان، تدبیر و توسعه و ... و شوراهای مشورتی و راهبردی در استان اشاره کرد. 
جوادی پیرامون چگونگی فعالیت انتخاباتی ستاد مردمی و شورای مشورتی ستاد روحانی در استان گفت: ستاد مستقل مردمی روحانی در استان با حکم صادره از تهران به ریاست حاج اسلامعلی آقاجانی، از چهره های فرهنگی و انقلابی و عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در استان و در قالب های ستاد مرکزی در مرکز استان و نیز ده ستاد شهرستانی در سطح استان به فعالیت پرداخت و با نزدیک به 110 حکم صادره از سوی ریاست ستاد در استان اداره شد. 
وی افزود: شورای مشورتی ستاد دکتر روحانی در استان نیز به ریاست دکتر الماسی، نماینده پیشین مغان در مجلس شورای اسلامی و با حضور و سخنرانی وی و نیز ریاست شورا در مرکز استان در ستادها و با ورود نزدیک به چهل تن از اعضای این شورا ازطریق احکام صادره از سوی ریاست شورا در استان وارد فعالیت انتخاباتی شدند.   در این نشست، اسلامعلی آقاجانی، رئیس ستاد مردمی روحانی در استان هم با اشاره به اوضاع غیرقابل پذیرش استان در زمینه های اقتصادی، فرهنگی، علمی و سیاسی، از بزرگان و عوامل دخیل در گزینش مدیریت ها در استان خواست در دولت جدید روحانی بیش از پیش در گزینش مدیریت های استان دقت کنند. 
وی با اشاره به سوابق فعالیت سیاسی و انتخاباتی گروه های اصلاح طلب و میزان تاثیرگذاری آنها در توسعه استان و در مقابل نبود توجه واقع بینانه در گذشته، خواستار توجه عادلانه و بیش از پیش بزرگان و مسئولان استان در مدیریت ها به این فعالان شد. 
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.