عضو هیأت رئیسه اتاق ایران گفت: کمیته قضایی و ستاد تسهیل استان مهمترین رکن حمایتی از سرمایه‌گذاران هستند که همواره درصدد رفع مشکلات و موانع در این حوزه هستند .

 

به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، حسین پیرموذن در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران در اتاق بازرگانی اردبیل افزود: ما امروز در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران با دعوت از صاحبان واحدهای تولیدی در مشگین‌شهر پرونده‌های آنها را مورد بررسی قرار داده و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در رفع مشکلات آنها تصمیم‌گیری شد .

وی افزود: در ستاد تسهیل و کمیته حمایت قضایی بیشترین تمرکز بر حمایت جدی و همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران و صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی است چرا که تحرک و پویایی آنها زمینه تولید و اشتغال فراوان را فراهم می‌آورد .

عضو هیأت رئیسه اتاق ایران بیشترین مشکلات در این حوزه را مربوط به پیچیدگی قوانین و مقررات و همچنین بخشنامه‌های صادر شده متعدد و مکرر اعلام کرد و گفت: ما در این کمیته تلاش می‌کنیم با نظر مساعد مسؤلان قضایی و همچنین اداری، اجرایی و بانک‌ها فضایی را فراهم کنیم تا با یک آرامش خاص سرمایه‌گذاران بتوانند به تولید و اشتغال بیشتر همت داشته باشند .

پیرموذن ادامه داد: ما بر این باوریم ستاد تسهیل و کمیته حمایت قضایی دو بازوی توانمند حمایت و همراهی سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی هستند که می‌توانند در رفع مشکلات و نارسایی‌ها گامی جدی و اساسی در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بردارند .

وی به برگزاری جلسات مرتب و مکرر حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران و همچنین شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در رفع موانع و مشکلات پیش‌روی سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: همه این اقدامات زمینه‌ساز تولید و اشتغال بیشتر خواهد بود .

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل با قدردانی از  حضور رئیس کل دادگستری استان اردبیل، معاونان، دادستان و دیگر مسؤولان اجرایی و بانکی در جلسات ستاد حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران گفت: قطعا با تداوم این جلسات در سال مزین به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اهتمام جدی بر حل مشکلات و موانع پیش‌رو در این حوزه است .

در جلسه حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران استان اردبیل که به میزبانی اتاق بازرگانی برگزار شد به مشکلات پنج واحد تولیدی مشگین‌َشهر رسیدگی شد و تصمیمات لازم برای حل این مشکلات و همچنین رفع موانع اتخاذ شد .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.