مدیر عامل موسسه آبی پوشان با بیان اینکه تیم لیگ دو اردبیل به اسم هیچ باشگاهی نیست، شهردار اردبیل ادعا می‌کند که تیم اردبیل را به اسم باشگاه آبی پوشان زده است این حرف کذب محض است
.

مجید حیدری در گفتگو با خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، در خصوص مشکلات تیم آبی پوشان گفت: شهرداری اردبیل با عمل نکردن به تعهدات خود و عدم توجه به نامه هایی که از سوی شورای شهر فرستاده شده و بی توجهی به آنها این مسئله را به یک مشکل کلیشه ای تبدیل کرده و هیچگونه ترتیب اثری به آن نداده اند.
حیدری اضافه کرد: ما طی نامه های متعدد به شهرداری پیشنهاد دادیم تا در مقابل پرداخت بدهی های فصل گذشته خود بدون هیچ تمنای مالی یم تیم دسته دوم به اردبیل بیاوریم که تاکنون هیچ جوابی از سوی شهرداری دریافت نکردیم.

به گفته مدیر عامل موسسه آبی پوشان استان اردبیل پتاسیل های بسیاری خوبی در حوزه ورزش و بازیکنان توانمندی در خود دارد که امروز بازیکنان اردبیلی در استان بدون تیم مانده اند و نیازمند همت مسئولین هستند.

وی با بیان اینکه مردم و هوادران فوتبال اردبیل در یاس و ناامیدی به سر می برند، افزود: 12 روز فرصت باقمانده تا بتوانیم یک تیم دسته دو برای اردبیل بیاوریم و طی تماسهایی که از سوی هوادران اردبیلی داشتیم  طالب آمدن به اردبیل هستیم به شرطی که مسئولین استانی از ما حمایت کنند.
 
وی با بیان اینکه شهرداری از عملکرد صادقانه ما حمایت نمی کنند، اضافه کرد: تیم به اسم شهرداری اردبیل است و انتظار می رود بدهی خود را به برخی از کسبه و بازیکنان و مربیانی که سه سال زحمت کشیده اند پرداخت کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.