رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: طرح استعدادیابی فوتبال استان اردبیل باحضوربیش از۵۰۰ نوآموز مدارس فوتبال اردبیل روز جمعه برگزار می شود و این طرح استعداد یابی ویژه نوآموزان دخترو پسر است. 
به گزارش منطقه اردییل، صمدنوتاش در جلسه هماهنگی برگزاری فستیوال فوتبال دراردبیل افزود: طرح استعداد یابی فوتبال ویژه نو آموزان دختر و پسر مدارس فوتبال روز جمعه در اردبیل برگزار می شود و در این فستیوال ۵۵۰ نوآموز مدارس فوتبال باهم به رقابت می پردازند.   وی بااشاره به اینکه طرح استعدادیابی فوتبال وفوتسال الویت اساسی هیات فوتبال استان اردبیل است، گفت: نفرات برتر فستیوال مدارس فوتبال استان در قالب تیم منتخب اردبیل به فستیوال کشوری راه می یابند. 
رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: طرح استعدادیابی فوتبال باحضور استعدادیاب‌های استانی برگزار می شود که انتظار می رود در این طرح نوآموزان مدارس فوتبال اردبیل استعدادهای خود رانشان داده و خود را در فستیوال کشوری محک بزنند.     نوتاش ازرشد وتوسعه فوتبال پایه دراردبیل خبر داد افزود: سرمایه گذاری در فوتبال پایه ضرورت اساسی است تا در آینده شاهد حضور بازیکنان اردبیلی درفوتبال کشور باشیم 
وی تصریح کرد: یکی از نیازهای اساس در حال حاضر برای رشد و توسعه فوتبال و فوتسال است که این امر نیازمند حمایت بنگاه‌های اقتصادی و جذب اسپانسراست.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.