مدیر دفتر آفرینش های ادبی حوزه هنری گفت: توسعه فرهنگ کتابخوانی و کتابخانه‌ها زیربنای رشد علمی و فرهنگی کشور را به همراه دارد. 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل ، علیرضا قزوه در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل با تقدیر از فعالیت های فرهنگی و ادبی کتابخانه های عمومی اردبیل ، این برنامه ها را زمینه ساز پرورش نسلی عجین شده با معانی فرهنگی و ادبی دانست. 
مدیر دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کتابخانه مرکزی اردبیل را یکی از مراکز مناسب برای فعالیت‌های عدیده کتابخانه ای و فرهنگی دانست بطوریکه توسعه و تجهیز این کتابخانه می تواند به رشد فرهنگی و علمی بیش از پیش استان کمک کند. 
وی همچنین راه اندازی نمایشگاه اسناد تاریخی استان در کتابخانه مرکزی را ایده ای قابل توجه برشمرد و گفت: کتابخانه های عمومی باید از هر لحاظ محیطی ایده آل و غنی برای مراجعه کننده ها و جویندگان علم و معرفت باشند. 
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل با اشاره به  برنامه های مشترک کتابخانه های عمومی و حوزه هنری استان افزود: تجربه کتابخانه ای مسئولان حوزه هنری استان و نگاه مثبت به حوزه کتاب و کتابخوانی، زمینه مساعدی را برای اجرای برنامه های مشترک فراهم کرده است. 
رباب عزیزخانی بر لزوم غنی سازی منابع و تجهیز کتابخانه های عمومی تاکید کرد و افزود: با جذب مشارکت خیرین محیطی مناسب در کتابخانه ها برای حضور مردم مهیا می کنیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.