مشاور استاندار اردبیل گفت: فاز دوم  نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان در اردبیل 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، یاسر عبداللهی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل از سال ۹۴ کلید خورده است گفت: فاز اول این نیروگاه با شش واحد ۹۶۰ مگاوات برق تولید می کند بطوریکه با بازگرداندن گاز ۶۰۰ درجه ای تولیدی نیروگاه به چرخه تولید برق، میزان تولید به هزار و ۴۴۰ مگاوات خواهد رسید.
 
به گفته مشاور استاندار اردبیل این پروژ تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت دارد و به عنوان یکی از پروژه های بزرگ استان اردبیل به شمار می آید.
 
 وی با اشاره به اینکه این نیروگاه ۴۸۰ مگاوات به ظرفیت تولید برق استان اضافه خواهد کرد، خاطرنشان کرد: این پروژه در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی اجرا می شود.

عبداللهی با بیان اینکه این پروژه در اواسط سال 97 به بهره برداری خواهد رسید، یادآور شد: برای اجرا و تکمیل این پروژه ۳۵۰ میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی اختصاص یافته است و 600 نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم در این پروژه مشغول بکار هستند.
 
وی با بیان اینکه استان اردبیل با افتتاح این پروژه به خوکفایی برق رسیده است، گفت: با تکمیل و بهره برداری  از این پروژه نیاز استان اردبیل تامین و به توانایی صادرات برق نیز رسیده ایم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.