تیم ملی والیبال کره جنوبی با پیروزی سه بر یک برابر قزاقستان در مرحله انتخابی قهرمانی جهان در منطقه آسیا به کار خود در این رقابت ها پایان داد
.
 
به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت های انتخابی والیبال جهان در منطقه آسیا و از گروه B که از نوزدهم تا بیست و سوم مرداد ماه به میزبانی سالن رضازاده شهر اردبیل برگزار می شود، از ساعت ۱۵:۳۰ و در اخرین روز رقابت ها، تیم ملی والیبال کره جنوبی در دیداری تشریفاتی رو در روی تیم ملی قزاقستان قرار گرفت و در پایان موفق شد سه بر یک نائب قهرمان آسیا را شکست دهد و اولین پیروزی خود را دشت کند.
 
شاگردان کیم هو چول با امتیاز های ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۲، ۲۸ بر ۳۰ و ۲۵ بر ۲۲ بازی را به سود خود به پایان بردند.
 
تیم ملی کره جنوبی در پایان مرحله انتخابی قهرمانی جهان در منطقه آسیا با سه باخت و یک برد از چهار بازی و کسب ۴ امتیاز پایین تر از قطر در جایگاه چهارم جدول رده بندی گروه B قرار گرفت و قزاقستان که عنوان نایب قهرمانی آسیا را یدک می کشد با عملکردی ضعیف و چهار باخت و بدون کسب امتیاز در قعر جدول باقی ماند.
 
در پایان این دیدار سرمربیان و کاپیتان های هر دو تیم در نشست خبری حضور نیافتند و حاضر به پاسخگویی به سوالات خبرنگاران نشدند. این در حالی بود که سرمربی قزاقستان دیروز( یک شنبه) هم پس از شکست مقابل ایران در نشست خبری حاضر نشد.
 
در آخرین دیدار مرحله انتخابی قهرمانی جهان در آسیا، امروز(دوشنبه) تیم ملی والیبال ایران در دیداری که تاثیری در جایگاه تیم ها در جدول رده بندی ندارد به مصاف قطر می رود.
 
در گروه B انتخابی والیبال قهرمانی جهان در منطقه آسیا، پنج تیم ایران، قزاقستان، چین، کره جنوبی و قطر حضور دارند و با توجه به نتایج روز گذشته دو تیم ایران و چین بایط رقابت های قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۸ را کسب کردند. پیش از این تیم های استرالیا و ژاپن از گروه A جواز حضور در این رقابت ها را کسب کرده بودند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.