به گزارش خبرنگار ایرنا، سید حسن قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از عملیات بیمارستان در حال احداث ترومای اردبیل افزود: :عملیات اجرایی این بیمارستان از سال ٨٦ شروع شده و در حالی که می بایست سال 90 به بهره برداری می رسد هنوز 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی با اشاره به بازدید خود از بیمارستان فاطمی اردبیل اظهار کرد: ساختمان این بیمارستان دارای قدمت زیادی بوده و دستور بهبود وضعیت موجود و تسریع در تغییر مکان این بیمارستان داده شد و معتقدیم که بیمارستان ترومای اردبیل می بایست در سریعترین زمان ممکن احداث و جایگزین بیمارستان فاطمی برای ارایه خدمات مطلوب به بیماران سوختگی شود.
وی همچنین بر تکمیل بیمارستان امام رضا(ع) اردبیل تاکید کرد و افزود: این استان نیازمند ارایه خدمات بهدشاتی و درمانی مناسبتری می باشد.
وزیر بهداشت و درمان همچنین به همکاری های دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت : ما علاقمند به گسترش این همکاری ها هستیم و از هر اقدام در جهت ارتقای آن استقبال می کنیم .
قاضی زاده هاشمی گفت: هم اکنون جمهوری اسلامی ایران در احداث کارخانه تولید دارو در آذربایجان مشارکت دارد و انتظار می رود طرف آذری در این زمینه همکاری بیشتری با ما داشته باشد .
وی همچنین زمینه های گستری همکاری های تهران و باکو در زمینه گردشگری سلامت را مورد تاکید قرار داد و افزود: هم اکنون بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی و خصوصی استان های مرزی ایران از جمله اردبیل خدمات خوبی به بیماران آذ ری می دهند و ظرفیت ها برای همکاری مشترک در این زمینه بسیار بیشتر از وضعیت فعلی است.
به گزارش ایرنا وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی امروز از بیمارستاتن فاطمی ، روند اجرای عملیات اجرایی بیمارستان تروما ، اورژانس در حال ساخت بیمارستان امام (ره) اردبیل و نیز مرکز رادیو تراپی و غربالگری سرطان این بیمارستان بازدید کرد.
وزیر بهداشت ، درمان و اموزش پزشکی برای دیدار 2 روزه از استان اردبیل چهارشنبه وارد اردبیل شد.
در جریان این سفر 32 طرح بهداشتی و درمانی با 570 میلیارد ریال اعتبار در شهرستان های مختلف استان اردبیل به بهره بردای می رسد، از جمله مهمترین این طرح ها بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان کوثر در جنوب اردبیل می باشد.
خبرنگار:یعقوب شاددل** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.