قدرت اخوان اکبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تلاش می شود عملیات احداث این بیمارستان تا پایان سالجاری به پایان برسد.
وی زیربنای بیمارستان ترومای اردبیل را 13 هزار متر مربع با ظرفیت 120 تختخواب اعلام کرد و گفت: با تکمیل و افتتاح این بیمارستان جدید بخش های جراحی بیمارستان فاطمی اردبیل به آن انتقال می یابد.
وی با اشاره به دیگر طرح های بیمارستانی استان گفت: اورژانس بیمارستان امام خمینی اردبیل به مساحت 2 هزار و 800 متر مربع با 60 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.
اخوان اکبری افزود: این اورژانس تمامی بیماری های عفونی و قلب را پذیرش می کند ولی بیماری های مرتبط با زنان و کودکان در این مرکز پذیرش نخواهد شد.
وی همچنین از در دست مطالعه بودن احداث بیمارستان یک هزار تختخوابی در اردبیل خبر داد و افزود: این بیمارستان با جذب مشارکت داخلی و فاینانس خارجی در محل پردیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل احداث می شود.
اخوان اکبری از اختصاص 15 هکتار زمین برای احداث این بیمارستان خبر داد و گفت: در حال حاضر کارشناسی های لازم برای اجرای این بیمارستان انجام می شود.
وی با بیان اینکه اداره بیمارستان یک هزار تختخوابی کاری دشوار است ، افزود: به احتمال زیاد این بیمارستان در دو بخش مجزا و دو بیمارستان 500 تختخوابی احداث شود.
وی به احداث بیمارستان معوض فاطمی در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: این بیمارستان در زمینی اهدایی از سوی خیرین احداث می شود.
وی افزود: 37 هکتار زمین در منطقه دروازه آستارا به این بیمارستان اهدا شده و وزارت راه و شهرسازی متولی اجرای آن انتخاب شده است.
خبرنگار: مینا میرقاسمی **انتشاردهنده:عارف شیرزاد
3006/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.