به گزارش ایرنا ، مجید خدابخش روز چهارشنبه در آئین بهره برداری از نخستین کارخانه سنگبری فرآوری سنگ های ساختمانی در شهرک صنعتی خلخال افزود: با توجه به وجود معادن غنی مختلف در خلخال هر گونه سرمایه گذاری چه در بخش استخراج معادن و چه در بخش صنعت فرآوری سنگ های معدنی در این شهرستان منجر به تولید ثروت و اشتغال در سطح گسترده ای برای مردم خواهد شد.
وی با قدردانی از سرمایه گذار بخش خصوصی کارخانه سنگبری خلخال گفت: برای راه اندازی این واحد صنعتی که عملیات اجرایی آن از 2 سال پیش آغاز شده بیش از 15 میلیارد ریال از سوی سرمایه گذار آن هزینه شده و هم اکنون با بهره برداری از این واحد تولیدی و صنعتی برای 12 نفر از بیکاران منطقه زمینه اشتغال مستقیم ایجاد شد.
او تشریح کرد: با اجرای فاز دوم کارخانه نیز در آینده سطح اشتغال در این واحد صنعتی به 50 نفر افزایش خواهد یافت.
وی با بیان اینکه خط تولید کارخانه فرآوری سنگ در حال حاضر برای سنگ های ساده ساختمانی طراحی شده افزود: در صورت راه اندازی خط تولید و فرآوری سنگ های تزئینی درآمد این واحد تولیدی بمراتب بیشتر خواهد شد.
استاندار اردبیل در سفر به خلخال همچنین از یک واحد تولیدی پوشاک بازدید کرد و گفت: با راه اندازی این واحد تولیدی برای 120 نفر از افراد زمینه اشتغال مستقیم فراهم شده است.
خدابخش افزود: با توجه به تاثیر راه اندازی این گونه واحدها در وضعیت اشتغال و اقتصاد مردم در سال اقتصاد مقاومتی تلاش خواهیم کرد با حمایت از این واحد تولیدی ، محلی استاندارد با وسعت و کارایی بیشتر برای کارکنان این مجموعه فراهم کنیم.
استاندار اردبیل در ادامه سفر خود به خلخال عصر امروز این شهر را به مقصد کلور مرکز بخش شاهرود این شهرستان ترک کرد تا در جلسه شورای اداری بخش شاهرود شرکت و با مردم این بخش نیز دیدار کند.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.