.مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در اردبیل به کار خود پایان داد    

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، سی و پنجمین دوره مسابقات دانش‌آموزان برگزیده سراسر کشور در رشته قرآن، عترت و نماز و در بخش پژوهشی در اردبیل پایان یافت. 
در این مراسم مصطفی کافی این رویداد مهم و معنوی را برای استان اردبیل ارزشمند  و پر برکت دانست و گفت: استان اردبیل از 20 تا 28 تیر ماه در قالب مسابقات قرآن، عترت و نماز در بخش پژوهشی میزبانی ارزشمندی را به عهده داشت بطوریکه سعی کردیم در قالب کمیته‌های مختلف مسابقات را در سطح و  بر اساس ارزیابی‌های مسئولان کشوری برگزار کنیم که این رویداد نقطه تحولی در ارتقای معرفتی جامعه دانش‌آموزی خواهد بود. 
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه عاملان به قرآن و تلاوت کننده این کتاب آسمانی باید به مفاهیم عمیق آن آشنا باشند، افزود: بی شک دانش‌آموزان منتخب سراسر کشور در حوزه قرآن عترت و نماز گلچینی از دانش‌آموزان بامعرفت کشور هستند که در این حوزه می‌توانند در آینده و در تربیت نسلی شایسته موفق عمل کنند. 
به گفته وی همه مسئولان کشوری و استانی در برگزاری هرچه بهتر این رویداد معنوی تلاش و همت جدی داشتند بطوریکه امیدواریم در سال‌های آینده و با میزبانی سایر استان‌ها این مسابقات ارتقای کیفی و کمی شایسته‌ای را پیدا کند. 
به گزارش ایسنا سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور در بخش پژوهشی و در پنج رشته با معرفی منتخبان دختر در هر رشته پنج  نفر به کار خود پایان داد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.