به گزارش ایرنا ، میرعلی رحیمی زاد روز چهارشنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با بیان اینکه اهالی شهرهای قصابه و فخرآباد نیز خواستار میزبانی از شهدای گمنام هستند از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل خواست زمینه خاکسپاری شهدای گمنام در این 2 شهر را نیز فراهم کنند.
وی با اظهار تاسف از به تعویق افتادن احداث یادمان شهدای گمنام گفت: امسال اعتبار لازم برای تکمیل یادمان شهدای گمنام در مناطق مختلف شهرستان در نظر گرفته شده است.
فرماندار مشگین شهر همچنین از برگزاری همایش بزرگ صادقیون همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد و افزود: این همایش روز پنجشنبه ساعت 18 با محوریت 609 شهید والامقام شهرستان با حضور آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و نیز استاندار اردبیل در مجموعه گردشگری پل معلق برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه امنیت و آسایش کنونی ایران اسلامی مرهون جانفشانی ها و دلاورمردی های شهیدان می باشد بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.
شهرستان مشگین شهر با 155 هزار نفر جمعیت در 95 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
استان اردبیل سه هزار و 400 شهید ، 700 آزاده ، سه هزار و 500 جانباز 25 درصد به بالا ، 6 هزار و 500 جانباز یک تا 25 درصد و 35 هزار رزمنده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انشتار دهنده: گیتی طالبی
7117/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.