به گزارش خبرنگارایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل روز سه‌شنبه در این مجمع گفت: با توجه به پتانسیل و قابلیت های منطقه ارتقای امکانات دوچرخه‌سواری در استان ضروری است.
ایوب بهتاج افزود: رشته دوچرخه‌سواری در استان اردبیل با کمبود امکانات و تجهیزات مواجه است و ما انتظار داریم فدراسیون در این زمینه کمک های لازم را انجام دهد و اداره کل ورزش هم در حد توان خود از این رشته ورزشی حمایت می کند.
وی اظهار کرد: با این همه کمبود دوچرخه سواران اردبیل تلاش زیادی می کنند به طوری که یکی بانوان استان توانست در مسابقات قهرمانی کشور جزو سه نفر اول شود.
وی اضافه داد: البته جایگاه استان اردبیل در رشته دوچرخه سواری با توجه به استعداد ها و قابلیت های آن مورد رضایت نیست و باید تلاش شود رتبه استان در دوچرخه سواری ارتقاء یابد.
وی با اشاره به اینکه همه باید کمک کنیم دوچرخه سواری فراگیر وهمگانی شده و تبدیل به فرهنگ شود، بیان کرد: به عنوان مثال در شهرستان پارس آباد در یک اقدام خوب روز های سه شنبه روز بدون ماشین نامگذاری شده و مردم با استفاده از دوچرخه و یا با پای پیاده رفت و آمد می کنند که کار فرهنگی بسیار ارزشمندی است.
بهتاج از رئیس جدید هیات دوچرخه سواری استان خواست تا از همه سلایق و علاقمندان در بخش های مختلف هیات استفاده کند تا بیش از پیش شاهد رشد و شکوفایی این رشته ورزشی در استان باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از آمادگی این استان برای میزبانی برگزاری مسابقات ملی و بین المللی خبر داد.
در مجمع انتخاباتی هیات دوچرخه سواری استان اردبیل که با حضور رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان برگزار شد و چهار نفر کاندیدا داشت
جمشید وثوقی با کسب 17 رای از 18 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات دوچرخه سواری استان اردبیل انتخاب شد.
خبرنگار: نعمت محسن زاده** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاه
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.