رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال گفت: این همایش بزرگ ورزشی به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر هشجین از ساعت 7 صبح امروز از محل روستای مره جین از توابع بخش خورش رستم شهرستان خلخال به سمت قله سه هزار 322 متری آق داغ آغاز شد.
سیدناصر میرمرسلی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت کنندگان در همایش در 2 مرحله و مرحله اول از روستای مره جین تا کمپ تکه بولاغی و مرحله دوم از محل کمپ تا قله کوه موفق به فتح قله شده و پرچم پر افتخار کشورمان را در بلندای دومین قاه مرتفع استان اردبیل برافراشته کردند.
او اظهار کرد: در نهمین همایش سراسری صعود به قله آق داغ خلخال که با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیات های کوهنوردی این شهرستان و استان اردبیل و با شعار مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر برگزار شد کوهنوردانی از مناطق مختلف استان اردبیل و همچنین استان های شمال غرب کشور شرکت داشتند.
رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال با اشاره به اهمیت برگزاری همایش های ورزشی در معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان ، مسوولان اجرایی این شهرستان را به همکاری در زمینه برگزاری همایش ها و جشنواره های مختلف ورزشی منطقه ای ، استانی و ملی فراخواند.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.