رئیس هیئت فوتبال اردبیل با اشاره به داینکه این   هیئت با برگزاری مجمع انتخاباتی هیچ مشکلی ندارد، گفت: امیدواریم اداره کل ورزش و جوانان براساس موازین قانونی این انتخابات را هرچه زودتر برگزار کند.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، صمد نوتاش در مراسم پاسداشت روز قلم و تجلیل از خبرنگاران ورزشی در هیئت فوتبال اردبیل با بیان اینکه فدراسیون
فوتبال با جدیت خواهان برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان اردبیل است،یادآور شد: در حال‌حاضر روند ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی هیئت فوتبال استان نیز انجام و کمیته سه نفره در این زمینه تشکیل شده و شرایط برای برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان فراهم است.

وی با اشاره به اینکه ورزش اردبیل نیازمند منتقد است، برای فرهنگ سازی و رسیدن به گام های توسعه در حوزه ورزش به منتقدان در کنار ورزش نیازمندیم.
به گفته رئیس هیئت فوتبال اردبیل، ورزش استان اردبیل نیازمندجذب اسپانسر و حمایت بخش خصوصی است بطوریکه توجه به این حوزه می تواند توسعه ورزش و اقتصاد ورزشیرا به همراه داشته باشد.

وی گفت: در حال‌حاضر 33 مدرسه فوتبال در اردبیل بامجوز  استاندارد فعالیت می کند بطوریکه از خانواده‌ها انتظار می رود فرزندان خود را در مدارس مجوزدار ثبت‌نام کنند.

نوتاش با بیان اینکه هم‌اکنون 7  مورد مدرسه فوتبال غیرمجاز در اردبیل وجود دارد، یادآور شد: تذکرات لازم در این خصوص داده به متولیان این حوزه داده تا از فعالیت این مدارس فوتبال در اردبیل جلوگیری کنند. چرا که مدارس فوتبال نقش مهمی در شکوفایی استعدادهای فوتبال دارد.  

وی به برگزاری دوره‌های استعدادیابی فوتبال پایه در اردبیل اشاره کرد و افزود: این استعدادیابی در سنین زیر 8 سال، و 9 تا 12 سال برگزار می‌شود

به گفته نوتاش خبرنگاران ورزشی در توسعه و رشد فوتبال در استان نقش به سزایی دارند بطوریکه اطلاع‌رسانی و نقد منصفانه به رشد و توسعه فوتبال استان کمک می کند.
 
در پایان از خبرنگاران ورزشی استان اردبیل با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.


Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.