ناصر نصیری روز سه شنبه در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون کارگری شورای تامین استان از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل افزود: دولت با حمایت از کارفرما وصاحبان صنایع در واقع از کارگران و استمرار کاری آنها در دراز مدت حمایت و پشتیبانی می کند.
وی گفت: تلاش ما این است که با بررسی مشکلات کارخانه ها و کارفرماها و رفع آنها نگذاریم برای کارگران و روند تولید و اشتغال در استان مشکلی پیش بیاید.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اعلام اینکه هدف اصلی کمک به کارخانه ها برای کارکردن با ظرفیت مناسب و در حد توان فعلی آنهاست ادامه داد: رفع مشکلات کارگری کارخانه ها کمک دیگری است که از طریق آن درصدد هستیم هم خیال کارفرما و هم کارگران را راحت کنیم.
نصیری در ادامه با اشاره به اینکه در بسیاری از موارد مربوط به مشکلات کارگری مستقیما وارد عرصه شده و مشکلات را حل کرده ایم اظهارداشت: پیشگیری های اولیه را به درمان های بعدی که شاید اثرگذار هم نباشد ترجیح می دهیم.
وی تاکید کرد: جای نگرانی در صنایع استان وجود ندارد و تمامی واحدهای تولیدی با ظرفیت های اسمی مناسب و در حد کفایت در حال فعالیت هستند و حمایت دولت نیز از صاحبان صنایع ادامه خواهد داشت.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل تاکید کرد: تلاش می کنیم نه تنها کاگری در استان کار خود را ازدست ندهد بلکه وضعیت کاری آنها روز به روز رو به بهبودی رفته و شاهد اضافه شدن کارگران در صنایع نیز باشیم.
تاکنون در استان اردبیل 900 واحد تولیدی و صنعتی پروانه فعالیت گرفته اند که از این تعداد 600 واحد فعال و نیمه فعال هستند.
خبرنگار : ساسان رحمتی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7120
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.