معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل، عملکرد این معاونت در خرداد ماه سالجاری را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، شهرام لازمی زارع در تشریح عملکرد این معاونت در مناطق 4 گانه شهرداری اردبیل در خرداد ماه سالجاری با اشاره به اینکه معاونت خدمات شهری اقدامات متعددی را در زمینه عمران و خدمات شهری به شهروندان ارائه می‌کند، گفت: معاونت خدمات شهری علاوه بر رسیدگی به مشکلات شهری، به مشکلات شهروندان نیزاز طریق تلفن گویای 137 پاسخگو است .

وی افزود: از آغاز سالجاری تا پایان خرداد ماه بالغ بر یک هزار و پانصد تماس دریافتی از شهروندان در مناطق 4گانه شهرداری در دو حوزه عمرانی و خدمات شهری داشتیم که به صورت میانگین به 73 درصد از مطالبات شهروندان اقدام شده است و نسبت به 22 درصد از مطالبات اقدام خواهد شد .

معاون خدمات شهری تصریح کرد: بیشترین مطالبات در حوزه عمرانی مربوط به آسفالت‌ریزی، لکه گیری و تسطیح و شن‌ریزی معابر، نصب و تعمیر پل ماشین‌رو، تعمیر پازل پیاده‌رو می‌باشد و در بخش خدمات شهری بیشترین درخواست‌ها مربوط به جمع‌آوری خرده شیشه‌ها در سطح شهر است .

لازمی‌زارع گفت: از جمله امور انجام شده در بخش خدمات شهری شامل جمع‌آوری سگ‌های ولگرد، جمع‌آوری زباله، رفت و روب، اخطار به دلیل نگهداری احشام، رفع سد معبر، رسیدگی به روشنایی فضای سبز، جمع‌آوری مازاد و نخاله، لایروبی و شست و شوی جوی آب، رسیدگی به ساخت و ساز غیرقانونی، تخلیه آب محل گودبرداری، رسیدگی به نشست زمین، رسیدگی به دیوارهای در حال ریزش، نصب وسایل بازی برای پارک‌ها، رسیدگی به بریدن غیرقانونی درختان و موارد نظیر این امور است .

وی از جمله امور انجام شده در بخش عمران را آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری معابر تسطیح و شن‌ریزی، تعمیر پازل پیاده‌روها، پرکردن چاله‌ها، رسیدگی به نشست زمین ، جوبکشی، نصب و تعمیر پل ماشین رو عنوان کرد .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.