رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: روز قدس روز دفاع از مظلوم و اعلام انزجار از ظالم است.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین در سخنرانی پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس در اردبیل با بیان اینکه حمایت از مظلوم و اعلام خشم و انزجار از ظالم جزو مبانی دین مقدس اسلام است، گفت: کمک به مومن و مسلمان دیگر از اعتکاف در مجسجدالحرام افضل است.

وی با بیان اینکه طبق آیات قرآن دشمنان و کفار باید از دست مسلمانان عصبانی شوند، افزود: یکی از راه‌های خشم و ناراحتی دشمنان اسلام، خلق چنین صحنه‌هایی از جمله راهپیمایی روز قدس است.

نظرپور با بیان اینکه روز قدس در دفاع از فلسطین، قدس شریف و حق و حقیقیت از سوی امام(ره) نامگذاری شده است، تصریح کرد:طبق فرمایش مقام معظم رهبری نیز روز قدس صرفاً روز دفاع از فلسطین نیست؛ بلکه روز دفاع از مظلوم و اعلام انزجار از ظالم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه اسرائیل غارتگر هر روز خون انسان‌های آزاده و بی‌گناه را ریخته و روز به روز ظلم و ستمش به جهانیان بیشتر می‌شود، خاطرنشان کرد: تخریب منازل مسکونی و مزارع فلسطینیان نیز روز به روز بیشتر شده و اسرائیل به هیچ پیمانی پایبند نیست.

وی با تاکید بر اینگه اسرائیل به هیچ قانون بین‌المللی راضی و قانع نیست، افزود: اسرائیل کودک‌کش بود و عربستان نیز با محلق‌شدن به اسرائیل به کودک‌کش یمنی تبدیل شد.

نظرپور با بیان اینکه عربستان خود را خادم حرفین شرفین معرفی می‌کند ولی به خدا و اهل بیت خیانت می‌کند، افزود: دشمنان با طراحی داعش، القاعده و طالبان می‌خواهند چهره واقعی اسلام را مخدوش کرده و میان ملل مختلف اختلاف افکنند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.