حجت الاسلام کریم قیاسی در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه اعلام روز جهانی قدس از سوی حضرت امام(ره) و گسترش این مسأله به سایر کشورهای اسلامی، فلسطین را از مسأله‏ای داخلی بودن، خارج و آن ‏را به‏عنوان یکی از مهم‏ترین مسائل جهان اسلام، تبدیل کرد، ادامه داد: این مسأله باعث آگاهی، بیداری و اتحاد جهان اسلام، در قبال اهداف شوم آمریکا و صهیونیسم بین‏الملل شد و افکار عمومی جهان اسلام را به کانون این توطئه‏ها، سوق داد.
وی با اشاره به حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در سوریه، ادامه داد: این اقدام نیروهای سپاه مصداق بارز عزت و اقتدار نیروهای نظامی ایران بود که نشان داد که ایران جواب قاطع و دندان شکنی به دشمنان و حامیان تروریست خواهد داد و هیچ حادثه‌ای ،امت اسلامی را از توجه به مسئله‌ اصلی جهان اسلام که همان آرمان آزادی فلسطین است، غافل نمی کند.
وی در ادامه با اشاره به آغاز فصل برداشت محصولات کشاورزی و اینکه باید زکات محصولات پرداخت شود گفت: در حدیثی آمده است؛ ملعون است اگر کسی زکات مالش را ندهد و اگر زکات پرداخت نشود انسان موقع مرگش به حال کفر از دنیا خواهد رفت.
وی با بیان اینکه پرداخت زکات امر واجب الهی و روزه گرفتن راه رسیدن به تقوایی الهی است، خاطرنشان کرد: اگر هر فرد به سهم خود زکات مال خود را پرداخت کند، بسیاری از مشکلات فقرا و نیازمندان را می‌توان رفع کرد.
حجت الاسلام قیاسی گفت: مردم شهرستان بیله سوار باید همچون زمان جنگ تحمیلی که رتبه های اول در پشتیبانی و ارسال نیرو را داشتند در پرداخت زکات نیز پیشتاز باشند.
بیله سوار در شمال اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: مینا میزقاسمی ** انتشار دهنده : گیتی طالبی
/6018/3006
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.