قائم مقام رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از برگزاری طرح ولایت دانشجویی از 24 تیرماه سالجاری به مدت هفت روز در اردبیل خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، محمد نریمانی در جلسه هماهنگی طرح ولایت دانشجویی و راهیان نور شمالغرب استان اردبیل با بیان اینکه باید در کنار رشد علمی، رشد اجتماعی و اعتقادی را دنبال کنیم، گفت: برای رسیدن به این هدف، طرح‌هایی مثل طرح ولایت و راهیان‌نور اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها برای پر کردن شکاف بین نسل ایثارگر و فعلی لازم و ضروری است، افزود: باید به این نکته توجه کنیم که برای احیای فرهنگ ایثار و شهادت صرفاً برگزاری نشست‌های تخصصی کافی نیست و این چنین برنامه‌‌هایی می‌تواند به تکمیل یافته‌های علمی در این عرصه کمک کند.

نریمانی با بیان اینکه باید از ابزار علم در رشد و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت کمک بگیریم، تصریح کرد: در این راستا طرح‌های مختلف انجام شده که طرح ولایت جزو طرح‌های موفق بوده و در دو دهه گذشته اثربخشی خود را نشان داده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه امید می‌رود طرح ولایت به مدت هفت روز و راهیان نور شمالغرب به مدت سه روز در سالجاری نسبت به سال‌های گذشته با انگیزه و کیفیت بالایی برگزار شود، گفت: در همین راستا مشارکت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی نیز باید به صروت همه جانبه باشد نه صرفا مشارکت مالی.

وی با بیان اینکه پیشنهاد می‌شود روسا و معاونان دانشگاه‌ها نیز در این طرح‌ها شرکت کنند؛ چراکه این حضور مسئولان در حضور دانشجویان نیز موثر خواهد بود.

قائم مقام رئیس دانشگاه محقق اردبیلی اظهارامیدواری کرد: طرح ولایت و راهیان نور شمالغرب به نحو احسن برگزار شود و رتبه‌ای بدست آوریم که خودمان راضی باشیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.