به گزارش خبرنگار ایرنا ، مردم مومن استان اردبیل متشکل از اقشار مختلف به صورت فردی و عمدتا خانوادگی در شهرها ف بخش و روستاهای مختلف در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سردادند.
شرکت کنندگان شعارهای 'مرگ بر اسراییل' ، 'مرگ بر آمریکا' ، 'قدس قدس آزاد باید گردد' ' مرگ بر داعشی ' ، ' مرگ بر تگفیری ' ، مرگ بر آل سعود و 'فلسطین فلسطین حمایتت می کنیم' سر دادند.
در اردیبل راهپیمایی رو.ز قدس از ایستگاه سرعین شروع شد وشرکت کنندگان در حالی که پلاکاردهای مختلفی در محکومیت جنایات صهیونیست ها در دست داشتند با طی مسیر خیابان امام خمینی (ره) در میدان مصلی این شهر به پایان رسید.
حضور خانوادگی ، خانم های همراه با کودکان خردسال، کودکانی که صورت خود را با پرچم های ایران و فلسطین نقاشی کرده بودند ، برپایی ایستگاههای نقاشی و .. از جمله جلوه های راهپیمایی روز قدس امروز اردبیل بود.
گزارش خبرنگاران ایرنا حاکیست که در شهرستان های خلخال ، کوثر ، نیر ، سرعین ، نمین ، مشگین شهر ، گرمی ، بیله سوار و پارس آباد مغان نیز مردم یکپارچه در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و فریاد مرگ براسراییل و مرگ بر آمریکا سر دادند.
راهپیمایی کنندگان با اجتماع در میادین و مقابل مصلاها به قطعنامه سراسری گوش فراداده و با فریادهای الله اکبر آن را مورد تایید قرار دادند.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
خبرنگار : نعمت محسن زاده **انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.