به گزارش ایرنا ، سیدناصر میرمرسلی روز پنجشنبه در جلسه مسوولان هیات های ورزشی خلخال افزود: با تلاش مسوولان هیات های ورزشی ، مربیان و دست اندرکاران توسعه فعالیت های ورزشی این شهرستان امسال 2 هزار و 350 ورزشکار در هیات های ورزشی سازماندهی شده و کارت بیمه ورزشی یک ساله دریافت کرده اند.
وی گفت: برغم کمبود اعتبارات ورزشی در سال گذشته تعداد ورزشکاران سازمان یافته خلخال در سال 95 نسبت به سال ماقبل آن 34 درصد افزایش داشت.
او اظهار کرد: در حالی که اعتبارات هیات های ورزشی خلخال در سال های گذشته 700 میلیون ریال بود این میزان در سال گذشته به 250 میلیون ریال کاهش یافت که تنها 50 درصد از اعتبار منظور شده پارسال تخصیص یافت که نصف این مبلغ نیز برای پرداخت هزینه های آب ، برق ، گاز و تلفن پرداخت و 60 میلیون ریال نیز برای اعزام تیم های المپیاد ورزشی زیر 16 سال خلخال هزینه شد.
او افزود: در سال گذشته ریالی برای اجرای مسابقات ورزشی هیات های ورزشی این شهرستان تخصیص نیافت.
میرمرسلی با تقدیر از مسوولان هیات های ورزشی فعال این شهرستان گفت: بر اساس بخشنامه جدید اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل هیات های ورزشی که دارای حداقل 30 عضو و ورزشکار سازمان یافته و دارای کارت بیمه ورزشی باشند هیات ورزشی فعال تلقی خواهند شد.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.