به گزارش خبرنگار ایرنا ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در این آِیسن با تقدیر از مشارکت خیران اردبیلی در کارهای عام المنفعه گفت : با مشاهده عواطف انسانی خیران در حمایت از بیماران سرطانی و کمک به گشایش چنین موسسه های نیکوکاری نوعی شادی و سرور معنوی به انسان دست می دهد.
آیت ‌الله سیدحسن عاملی افزود : جامعه اسلامی ما نیازمند چنین افراد بلند همت و دارای مناعت طبع می باشد و بطور قاطع می توان گفت که مردم استان اردبیل در انجام کارهای خیریه در کشور سرآمد هستند.
او با بیان اینکه گشایش کلینیک مجهز و تخصصی ریحانه در اردبیل با کمک افراد نیکوکار یک افتخار بزرگ برای ساکنان این استان محسوب می شود اظهار کرد : ارایه خدمات‌ بهداشتی و درمانی به مردم جامعه یک ضرورت می باشد و کمک به رفع دغدغه ‌های بیماران و به خصوص افرادی که دچار امراض سخت علاج می باشند سعادت دنیوی و اخروی افراد را تضمین می کند.
وی با ابراز امیدواری نسبت به تجهیز و تکمیل مرکز خدمات ‌رسانی به بیماران سرطانی اردبیل ادامه داد: با کمک و پشتیبانی خیران در موسسه خیریه ریحانه اردبیل بخش زیادی از مشکل و دغدغه بیماران سرطانی منطقه از بین رفته است.
به گزارش خبرنگار ایرنا مدیرعامل موسسه خیریه حمایت از بیماران سرطانی ریحانه استان اردبیل نیز در این مراسم گفت : ساختمان این موسسه در زمین وقفی دکتر جلایی از خیران نامی اردبیل به مساحت 700 متر مربع و با صرف 20 میلیارد ریال هزینه ساخته شده است.
علی سرابیان افزود : ساختمان کلینیک تخصصی درمان بیماران سرطانی اردبیل دارای یک هزار و 800 متر مربع زیربنا در پنج طبقه و شامل درمانگاه عمومی ، سونوگرافی ، آزمایشگاه ، مطب ‌های تخصصی و شش واحد سوئیت اقامت بیماران می باشد.
او با بیان اینکه افراد خیر استان اردبیل برای ساخت و تکمیل این موسسه کمک های مفیدی انجام داده اند گفت : مرکز درمان ناباروری فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل هم در این مجموعه به ارایه خدمت خواهد پرداخت.
موسسه خیریه ریحانه اردبیل 2 هزار و 700 بیمار سرطانی را تحت پوشش دارد.
خبرنگار:مسعود وسیله** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/6019
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.