به گزارش روز پنجشنبه ایرنا ، فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر گفت: در عملیات اول با دستگیری یک قاچاقچی از خودروی مورد استفاده وی 3 کیلو و 385 گرم هروئین کشف و ضبط شد.
سرهنگ کیوان زرین کلاه اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارش های مردمی و انجام کارهای اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مشگین شهر پی به این موضوع بردند که یکی از قاچاقچیان قصد وارد کردن محموله هرویین به مشگین شهر با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید را دارد.
وی افزود: با تشکیل گروه عملیاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق شدند در عملیات مشترک با ماموران مرزبانی این قاچاقچی را دستگیر و خودرو مورد استفاده وی را توقیف کنند.
وی با بیان اینکه در بازجویی های پلیسی قاچاقچی دستگیر شده به همکاری فردی دیگر در انتقال مواد مخدر اعتراف کرد، اظهار کرد: با دستگیری قاچاقچی دیگر هر 2 قاچاقچی با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.
زرین کلاه همچنین از کشف 2 کیلو و 350 گرم تریاک جاسازی شده در خودرو 2 قاچاقچی دیگر در این شهرستان خبر داد.
وی گفت: به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه 2 قاچاقچی سابقه دار مواد مخدر با استفاده از یک دستگاه سواری ریو قصد انتقال محموله تریاک بارگیری شده از مرکز کشور به روستای 'سید جعفرلو' را دارند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مشگین شهر قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات گسترده از صحت گزارش های دریافتی اطمینان حاصل کردند، بیان کرد: با پوشش انتظامی منطقه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق شدند خودرو مورد استفاده قاچاقچیان که به صورت بلاصاحب در روستای 'سید جعفرلو' پارک شده بود را کشف کنند.
به گفته مسوولان نیروی انتظامی ، میزان کشفیات مواد مخدر در استان افزایش یافته ، شهرستان مشگین شهر از نظر اعتیاد از مناطق با وضعیت سفید می باشد.
مشگین شهر در شمال غربی اردبیل واقع می باشد.
خبرنگار: نعمت محسن زاده ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.