به گزارش ایرنا، مجید خدابخش روز چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید افزود: برای تحقق شعار امسال باید تمام مدیران دستگاه های اجرایی فعالیت خود را بیشتر کرده و با بررسی مشکلات به رفع موانع تولید در استان اقدام شود.
وی با بیان اینکه رویکرد دولت رفع بیکاری در کشور است گفت: دولت برای رفع بیکاری و اشتغال جوانان برنامه ریزی کرده و براساس آن مدیران دستگاه های اجرایی باید تولید و اشتغال را در اولویت برنامه کاری خود قرار دهند.
استاندار اردبیل افزود: برای خارج کردن واحدهای تولیدی از رکود قدم های موثری در استان صورت گرفته اما لازم است بیش از گذشته برای بررسی مشکلات واحدهای تولید ورفع موانع تولید تلاش کرد.
سیدحامد عاملی رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان اردبیل هم در این جلسه خواستار مساعدت مالی بانک ها به واحدهای تولیدی و صنعتی شد.
وی افزود: امسال سال اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال از سوی مقام رهبری نام گذاری شده که باید تلاش مضاعف در بحث رفع بیکاری استان صورت بگیرد .
عاملی تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی را خواستار شد و افزود: از هفته های آینده واحد های تولیدی نیازمند تسهیلات به بانک ها معرفی می شوند که ضروری است بانک ها در پرداخت تسهیلات تسریع لازم را انجام دهند .
در این جلسه مشکلات برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی بررسی و نسبت به رفع آنها تصمیم گیری شد.
تاکنون در استان اردبیل 900 واحد تولیدی و صنعتی پروانه فعالیت گرفتند که از تعداد 600 واحد فعال و نیمه فعال هستند.
خبرنگار:یعقوب شاددل**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.