به گزارش روز دوشنبه ایرنا، سرهنگ جهانبخش عطایی در آئین افتتاح سالن فرهنگی ورزشی صالحین کوثر ویژه بانوان بسیجی خلخال افزود: این دومین سالن فرهنگی، ورزشی صالحین در شهر خلخال است که به بهره برداری می رسد .
وی گفت: پس از افتتاح وراه اندازی سالن فرهنگی ورزشی صاحین حوزه شهری براداران در روز سوم خرداد ماه امسال سالن فرهنگی ورزشی کوثر این شهر ویژه بانوان دومین سالن فرهنگی ورزشی صالحین خلخال است که با بهره برداری از آن زمینه لازم برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان در طول ایام تعطیلات تابستان وهمچنین برگزاری برنامه های فرهنگی فراهم می شود.
وی اظهار کرد: واحد مهندسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برای احداث سالن فرهنگی ورزشی کوثر صالحین شهر خلخال در زیربنای 920 متر مربع ودر2 طبقه هشت میلیارد و500 میلیون ریال هزینه کرده واین پروژه را در کمتر از یک سال اجرا وبه مرحله بهره برداری رسانده است.
در این مراسم حجت الاسلام امیر رشت بری امام جمعه خلخال نیز با تقدیر از دست اندرکاران پروژه های فرهنگی، ورزشی بسیج سپاه گفت: با راه اندازی این اماکن فرهنگی، ورزشی زمینه لازم برای حضور پررنگ جوانان در عرصه رقابت های ورزشی و نیز کاهش آسب های اجتماعی در جامعه فراهم می شود.
خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان واقع است.
خبرنگار بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.