به گزارش ایرنا، در آئینی که به همین مناسبت در مسجد جمعه خلخال برگزار شد حجت الاسلام امیر رشت بری امام جمعه خلخال گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) یک حقیقت زنده در تاریخ انقلاب اسلامی و کشور است.
وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) با ایجاد تحولات تاریخی بزرگ بنیانگذار همدلی و همزبانی شد و با روش جهادی ، تفکری عالمانه و عزم معنوی که داشت با استبداد و استکبار که در راس آن آمریکا بود به مبارزه پرداخته وبا انقلاب اسلامی موفق شد به تاریخ روحی دوباره بدهد.
او اظهار کرد: اندیشه و افکار امام راحل میراث ماندگار است که می توان با ارج نهادن به آن به حیات این انقلاب نیرویی دوباره داد.
وی گفت: امام راحل یک شخصیت منحصر به فرد با نگاه ژرف کاوانه که داشت شهدا را با عزت نفس پرورش داد و آنها رمز ماندگاری و حیات این نظام شدند.
در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت چهاردهم خرداد سالروز ارتحال جانگداز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، شهدای 15 خرداد و 107شهید والامقام فصل بهار خلخال با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار شد مرثیه خوانی شده و شرکت کنندگان یاد امام راحل و شهدا را گرامی داشتند.
مشابه این مراسم طی شب گذشته وامروز در مراکز بخش های خلخال همچنین در سطح دهستانها ومناطق مختلف خلخال برگزار شد .
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.