استاندار اردبیل بر ضرورت توجه به توسعه و فعال سازی واحدهای تولیدی و صنعتی در استان تاکید کرد
.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل ، مجید خدابخش در جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت با اشاره به اختصاص 60 میلیاردی تومان به پروژه های اقتصادی در استان اردبیل گفت: اینکه مبلغ در سه سرفصل گردشگری، کشاورزی و صنعت  در بین شهرستانهای استان و با در نظر گرفتن شرایط خاص در مناطق محروم هزینه خواهد شد.

به گفته خدابخش پنج درصد ازین  اعتبارات به صندوق کشاورزی اختصاص و مابقی این اعتبارات به رونق صنعت کمک خواهد کرد بطوریکه قرار است به درخواست واحدهای کوچک نیز برای برخورداری از تسهیلات از طریق کمک های فنی و اعتباری پاسخ داده شود.

وی افزود: در ماه های اخیر با تلاش و همگرایی برخی از بخش ها توانستیم با پرداخت تسهیلات موانع بسیاری از واحدهای تولیدی نیمه‌فعال را برداریم بطوریکه در سال جاری نیز در تلاش هستیم با کمک دستگاههای اجرایی گام موثری در توسعه بحث فعال سازی واحدهای تولیدی و صنعتی برداریم..

خدابخش با اشاره به  حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای آغاز اکتشاف معدن در مشگین‌شهر  گفت: لازم است مسئولین استانی در راستای فراهم ساختن زیرساخت و تسهیل سازی امور برای سرمایه گذران اقدام مورد نیاز را انجام داده و به رونق و توسعه منطقه کمک کنند.
 
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.