مدیرکل کتابخانههای استان اردبیل با بیان اینکه 24 نهاد و مجموعه در برگزاری این جشنواره با ما مشارکت دارند، خاطرنشان کرد: رسانه ای مانند صدا سیما در انعکاس این جشنواره کمرنگ عمل کرده است.

به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، رباب عزیز خانی در نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به اینکه ثبت نام برای هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از اواخر فروردین‌ماه در استان آغاز شده خاطرنشان کرد: تاکنون سه هزار نفر به صورت مکتوب و آنلاین در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با بیان اینکه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف  مشارکت کودکان و نوجوانان برگزار می شود، افزود: امیدواریم بتوانیم جایگاه والای امام رضا (ع) بصورت علمی به مردم معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته پنج هزار نفر از استان اردبیل در این جشنواره مشارکت کرده بودند، خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز تاکنون هزار و ۵۰۰ نفر به صورت آنلاین و هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مکتوب ثبت‌نام کرده‌اند مهلت ثبت نام جشنواره تا اول تیر ماه ادامه دارد.

به گفته وی این جشنواره با شش کتاب برای تمامی رده‌های سنی برگزار می‌شود بطوریکه در این جشنواره کتاب ۱۰ قصه از امام رضا (ع) برای کودکان و کتاب ماه غریب من برای نوجوانان پیش بینی شده است بطوریکه که استقبال کودکان در این جشنواره چشمگیر بوده است.

عزیز خانی افزود: کودکان علاوه بر نقاشی از موضوعات مرتبط با کتاب، پویش مجازی نیز می توانند داشته باشند که مدت‌زمان آن حداکثر پنج دقیقه است.

وی یادآور شد: در این جشنواره مهارت‌های زندگی در سیره رضوی، امام رضا (ع) و زندگی، بانوی ملکوت و چلچراغ برای گروه سنی ۱۸ سال به بالا در نظر گرفته شده است.

عزیز خانی گفت: در این برگزاری این جشنواره ۲۴ نهاد از ما حمایت کردند که در بین آنها صداسیما همکاری چندانی با ما به عنوان یک رسانه ندارد بطوریکه   ۲۸ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس دستگاهای مشارکت کننده برای این جشنواره در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در جشنواره به صورت مکتوب و اینترنتی و برای تهیه کتب جشنواره به کتابخانه‌های عمومی مراجعه کنند و یا از آدرس اینترنتی www.iranpl.ir و www.ardabilpl.ir نسبت به تهیه فایل pdf کتاب اقدام کنند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.