دومین مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان در مسجد اعظم اردبیل برگزار شد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حمید لطف‌اللهیان شهردار اردبیل در این مراسم با بیان اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم، گفت: این ماه نزد خداوند بسیار گرامی است و مردم اردبیل از سالیان گذشته مردم شریف اردبیل ارادت خود را به اهل بیت(ع) رسانیده‌اند.

وی با بیان اینکه مراسم استقبال از محرم سالیان سال است که توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر اردبیل برگزار می‌شود، افزود: با توجه به اینکه اردبیل به عنوان پایتخت حسینیت معروف است، باید به پایتخت قرآنی نیز مشهور شود؛ چراکه سیدالشهدا خود حامی قرآن ناطق است.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه در تجلیل و تکریم خادمان قرآنی باید کوشا باشیم، افزود: باید به سمت و سویی حرکت کنیم تا شهروند قرآن‌محور و آموزه‌های قرآنی را در زندگی اجتماعی جاری و سازی کنیم.

شهردار اردبیل با بیان اینکه مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان به همراه تجلیل از فعالان قرآنی شهر اردبیل برای دومین سال برگزار می‌شود، تصریح کرد: این تجلیل و تکریم نشان از این است که اردبیل در ادامه عمل به سفارش پیامبر اکرم(ص) پیشقدم است.

وی اظهارامیدواری کرد: در سالیان آتی این برنامه تداوم یافته و روز به روز استفاده از آموزه‌های قرآنی در شهر اردبیل استمرار یابد.

گفتنی است در ادامه از فعالان برجسته قرآنی شهر اردبیل تجلیل شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.