به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله سیدحسن عاملی روز چهارشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح اردبیل بمناسبت سوم خرداد آزادی خرمشهرافزود: عده ای فکر می کنند اگر در برابر دشمنان انقلاب و نظام اسلامی عقب نشینی کنند مشکلات حل می شود در حالی که این اندیشه و تفکر اشتباه است.
وی با اشاره به سفر اخیر ریئس جمهوری آمریکا به عربستان اظهار کرد: در این سفر مشخص شد که اگر در مقابل دشمنان با شجاعت ایستادگی نکنیم آنها به هیچکس رحم نخواهند کرد و عزت، و شرف ملت را از بین خواهند برد.
وی بیان کرد: علت دشمنی استکبار و زورگویان دنیا با ایران اسلامی به خاطر این است که انقلاب اسلامی حق است و منافع آنها را در جهان به خطر انداخته و برای همین نمی خواهند کشور به کانون قدرت تبدیل شود.
وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب و نظام آرزوی نابودی ایران اسلامی را دارند و آرزوی آنها هیچ وقت تحقق نخواهد یافت و این آرزوی شیطانی را به گور خواهند برد.
آیت الله عاملی با اشاره به اینکه روز سوم خرداد به عنوان روز مقاومت ملی نامگذاری شده است، گفت: در این روز نیروهای مسلح و مردم با جانفشانی، ایثار و مقاومت بعد از 19 ماه خرمشهر عزیز را از دست بدخواهان و دشمنان آزاد کردند.
امام جمعه اردبیل افزود: پیام امروز ملت ایران به دنیا این است که از آرمانهای انقلاب و روحیه مقاوت دست بر نخواهیم داشت زیرا هر عزت، سربلندی و افتخار که در این 38 سال نصیب کشور و ملت شده در سایه مقاومت و ایستادگی بوده است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار کرد: امنیت، آسایش و اقتدار کنونی کشور مرهون خون شهدای والامقام است و باید فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز به ویژه جوانان انتقال یابد تا فردای قیامت نزد شهدا شرمنده و سرافکنده نباشیم.
در این آئین از تنی چند از فعالان فرهنگی سپاه با اهدای لوحی تقدیر شد و نیروهای مسلح حاضر از مقابل قرآن کریم، تمثال مبارک حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری و مسئولان استان و فرماندهان نظامی و انتظامی رژه رفتند.
خبرنگار: نعمت محسن زاده** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.