به گزارش ایرنا، فرهاد عبدالعلی پور روز سه شنبه در دیدار اعضای هیات اجرایی انتخابات شهرستان با امام جمعه نمین افزود: طبق هماهنگی و انسجامی که قبل از آغاز تبلیغات انتخاباتی با کاندیداها صورت گفت هیچ پوستر و اعلامیه ای در محل های غیر مجاز تبلیغی نصب نشد و از این طریق شهرستان متحمل هزینه های پاک سازی نگردید.
وی بیان کرد: بیش از 79 درصد مردم شهرستان نمین با حضور در پای صندوق های رای در انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری شرکت کردند.
فرماندار نمین با اعلام اینکه 63 درصد مردم شهرستان به رییس جمهور منتخب رای دادند اظهار داشت:از این لحاظ شهرستان نمین در رتبه اول استانی قرار گرفت.
وی گفت: بیش از 2 هزار نفر اعم از نیروهای امنیتی، انتظامی، اعضای شعبه و هیات نظارت در برگزاری انتخابات در شهرستان نمین مشارکت کردند.
وی اعلام کرد:طبق قانون از امروز هیات های نظارت و اجرایی شهرستان نمین به شکایات و اعتراض های کاندیداهای شورای شهری و روستایی شهرستان رسیدگی می کنند.
امام جمعه نمین هم در این دیدار با بیان این مطلب که پیروز اصلی در این انتخابات نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران هستند اظهار داشت: امنیت حاکم بر روند اجرایی انتخابات کشور در سطح جهان بی نظیر و مثال زدنی بود.
حجت الاسلام یوسف زاده اظهار امیدواری کرد: این انتخابات و نتایج آن حامل برکات و ثمرات بسیار زیاد برای کشورمان در سطح جهانی و پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر در داخل کشور شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی جمعه گذشته برگزار شد ، دکتر حسن روحانی در این انتخابات از سوی مردم بعنوان رئیس جمهوری انتخاب شد.
نمین در 30 کیلومتری شرق اردبیل واقع است.
خبرنگار: ساسان رحمتی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7120
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.