حسین نجف زاده روز سه شنبه به ایرنا گفت: این طرح به منظور نظارت بر قیمت و کیفیت کالاهای اساسی ومایحتاج ضروری شهروندان و حمایت ازحقوق مصرف کنندگان و با مشارکت کلیه دستگاههای اجرایی ذیربط از جمله سازمان صنعت، معدن وتجارت ، مرکز بهداشت ، نیروی انتظامی و اتاق اصناف در مرکز استان و شهرستانهای تابعه اجرا می شود.
وی ، ضمن دعوت از اصناف برای کاهش داوطلبانه قیمت کالاهای اساسی ، مشارکت جدی شهروندان را در اجرای موفق طرح در ایام برگزاری را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: تعزیرات حکومتی به عنوان بازوی قوی دولت و نظام اجازه نمی دهد حلاوت و شیرینی ماه مبارک رمضان با سودجویی و تخلفات تعداد معدودی از افراد فرصت طلب تحت شعاع قرارگیرد.
نجف زاده اضافه کرد: بازرسان تعزیرات حکومتی در طول این ماه نظارت کافی را در بازار داشته و با خاطیان هم مطابق قانون برخود خواهد شد .
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلفات مبنی بر گرانفروشی وکم فروشی از سوی عرضه کنندگان کالا مامورین وبازرسین تعزیرات حکومتی را درجریان بگذارند.
در آستانه ماه مبارک رمضانم تقاضا برای خرید کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری در بازار اردبیل افزایش یافته است . در سال های گذشته همزمان با این ایام برخی اصناف اقدام به افزایش قیمت کالاهای اساسی کرده اند.
خبرنگار:یعقوب شاددل ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.