استاندار اردبیل خواستار ارتقای جایگاه روابط عمومی‌های استان اردبیل شد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، مجید خدابخش در همایش بزرگداشت هفته روابط عمومی در استان اردبیل با بیان اینکه حضور بیش از 70 درصدی ملت شریف ایران اسلامی در عرصه انتخابات برای نظام، ملت و کشور مصونیت و امنیت ایجاد کرد، گفت: در سایه این حضور حماسی مسئولیت خدمتگذاران نظام بیش از پیش نمایان شد.

وی با بیان اینکه اکنون رقابت‌ها تمام شده و رفاقت‌ها آغاز خواهد شد، افزود: برای ارتقای نظام از ظرفیت افکار و اندیشه‌های مختلف استفاده می‌کنیم.

خدابخش با بیان اینکه برای مدیران مهم است تا توجه ویژه‌ای به جایگاه روابط عمومی داشته باشند، تصریح کرد: باید در جهت توسعه فعالیت‌های روابط عمومی و ارتقای جایگاه آن گام برداریم .

استاندار اردبیل با بیان اینکه انعکاس اقدامات دستگاه‌های اجرایی از وظایف اصلی روابط عمومی است، گفت: متاسفانه اطلاع‌رسانی برخی دستگاه‌های اجرایی بسیار ضعیف است ولی برخی دستگاه‌ها نیز عملکرد برجسته‌ای در این حوزه دارند.

وی با اشاره به گلایه اصحاب رسانه از برخی از دستگاه‌های اجرایی، افزود: روابط عمومی‌ها باید سوءظن‌ها را از بین ببرند و به مردم نیز امید بدهند.

خدابخش با بیان اینکه همت، اراده و عشق مردم به نظام مستلزم ایجاد امید در جامعه است، افزود: روابط عمومی‌ها بیش از هشتاد درصد انرژی خود را در راستای انعکاس فعالیت‌های دستگاه خود در راستای تحقق شعار سال مصرف کنند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه برگزاری مسابقات آسیایی والیبال قدم بزرگی برای استان بود، تصریح کرد: طبق اعلام دادستانی تعداد جرائم به ویژه نزاع در 10 روز برگزاری این بازی‌ها در اردبیل همانند ماه رمضان کاهش داشته است که این موضوع نیازمند پژوهش است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.