مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری اردبیل به ضرورت پویایی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، فرهاد عظیمی در همایش بزرگداشت هفته روابط عمومی در استان اردبیل به ضرورت پویایی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: استفاده از نیروهای توانمند و تخصصی در این حوزه باید مدنظر مدیران قرار بگیرد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه عکس اینفوگرافیک دستاوردهای دولت توسط روابط عمومی استانداری، افزود: این نمایشگاه مورد تقدیر مسئولان ریاست جمهوری قرار گرفت.

یاور علیپور نماینده روابط عمومی‌های استان نیز با بیان اینکه هفتاد سال است که روابط عمومی به صورت کاربردی در سازمان‌های دولتی و خصوصی فعالیت خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: اخیراً با پیشرفت وسایل ارتباط جمعی و تخصصی شدن ارتباطات از لحاظ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری وظایف روابط عمومی تخصصی‌تر و چند برابر شده ولی جایگاه آن ارتقا نیافته است.

وی با اشاره به وظایف تخصصی روابط عمومی، گفت: روابط عمومی‌ها با آخرین متدهای علمی همکاران و مدیران خود را می‌شناسند و در همین راستا اداراتی موفق هستند که مسئولان روابط عمومی و فرهنگی آنها در مسائل پژوهشی سرآمد هستند.

علیپور افزود: روابط عمومی اعتبار مستقلی ندارد، به همین دلیل روابط عمومی‌ها نمی‌توانند برای آینده برنامه‌ریزی داشته باشند.

نماینده روابط عمومی‌های استان با بیان اینکه همکاران روابط عمومی نیازمند آموزش‌های کاربردی هستند، گفت: در رابطه با ارتباط با صدا و سیما با مشکل مواجه هستیم؛ چراکه در چند سال اخیر به علت افزایش هزینه‌ برنامه‌های مشارکتی و کاهش زمان خبر، این فرصت از دست روابط عمومی‌ها خارج شده است.

گفتنی است در ادامه از کتاب«از فروردین تا فروردین» نوشته محمدرضا نوذریان رونمایی شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.