در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا، نشست دانشجویی «دانشجو و شور و نشاط انتخابات» در جهادادانشگاهی اردبیل  برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، این نشست که به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل برگزار شد. محمد فروزنده، مدرس دانشگاه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد ضرورت شرکت در انتخابات گفت: مردم و نسل جوان به خصوص دانشجویان باید با اشراف به گذشته، با حضور در پای صندوق­های رأی، مایه عزت و ماندگاری ایران اسلامی شوند.

وی با بیان اینکه انتخابات، موجودیت ایران اسلامی را تضمین می­کند و حمایت مردمی، رمز ماندگاری و حیات و عزت آن است افزود: به برکت انقلاب اسلامی ما هر سال یک انتخابات داریم که این امر نشانه مردم سالاری و تعیین سرنوشت کشور به دست مردم است.

این مدرس دانشگاه با تأکید بر ضرورت حضور مردم ایران پای صندوق­های رأی تصریح کرد: دانشجویان به عنوان تبیین­گر و تحلیل­گر وظیفه دارند جامعه را برای شرکت در انتخابات که وظیفه اعتقادی و ملی ماست، تشویق و ترغیب کنند.

فروزنده با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به سختی به دست این نسل رسیده خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات یک واجب عینی است و مشارکت پر شور و نشاط در انتخابات، نظام را در برابر دشمنان کشور ما بیمه کرده و انتخاب با بصیرت و هوشیارانه، آینده روشنی را برای­ کشور رقم خواهد زد.

در پایان این نشست به سؤالات دانشجویان در زمینه انتخابات پاسخ داده شد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-bidi-font-family:Arial;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.