رئیس شورای عالی اصلاح طلبان استان اردبیل با بیان اینکه افراد دلسوز و اهل برنامه در ستاد حسن روحانی جمع شده‌اند، گفت: حسن روحانی انقلابی و با برنامه و تدبیر است .

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، محمدباقر فلسفی در اولین گردهمایی اصلاح‌طلبان استان اردبیل در حمایت از دکترحسن روحانی با بیان اینکه اهل تدبیر پیرو نبی مکرم است، گفت: انسانی که دارای برنامه است با کسی که خود را به حوادث روزگار سپرده است، برابر نیست .

وی با تاکید بر اینکه به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب شکوهمند اسلامی آزاد زندگی می‌کنیم و آزاد می‌اندیشیم، افزود: به فرموده امام راحل حق را انتخاب کرده‌ایم تا به سرمنزل مقصود برسانیم .

فلسفی با تاکید بر اینکه باید طبق فرموده مقام معظم رهبری برای اعتلای نظام و اسلام پای صندوق‌های رای بیاییم، تصریح کرد: صدای مردم از صندوق بیرون می‌آید، اکنون شش نفر از سوی شورای نگهبان تائید شده‌اند. باید کسی رئیس جمهور شود که برای اعتلای نظام و کشور تلاش کند و جایگاه ایران را بداند و ما در جهان عزیز بدارد .

رئیس شورای عالی اصلاح طلبان استان اردبیل با بیان اینکه افراد دلسوز و اهل برنامه در ستاد حسن روحانی جمع شده‌اند، گفت: رای خانواده امام راحل، هاشمی رفسنجانی، مطهری، خاتمی، بهشتی، رجایی و بسیاری از بزرگان نیز به حسن روحانی است .

وی با بیان اینکه مگر سابقه حسن روحانی در خصوص انقلابی‌گری از سایر رقبا کمتر است؟ افزود: اگر بحث انقلابی و غیرانقلابی یا برنامه و تدبیر مطرح است، حسن روحانی انقلابی و با برنامه و تدبیر است .

فلسفی با بیان اینکه روحانی و ظریف یک و نیم سال برای برجام زحمت کشیدند، افزود: در حال حاضر برجام را اسرائیل و ترمپ هم زیر سئوال می‌برند و عده‌ای نیز در داخل کشور .

رئیس شورای عالی اصلاح طلبان استان اردبیل کاهش چشمگیر هزینه‌های بیمارستانی را از دستاوردهای بزرگ دولت عنوان و تصریح کرد: ایران و اسلام برای ما مایه افتخار است و شهدا را برای تعالی و عزت اسلام داده‌ایم، از این رو انتخابات بهار احزاب است و باید برای مردم روشن‌گری کنیم .

 

وی با بیان اینکه با ریاست جمهوری حسن روحانی کشور به سوی توسعه و پیشرفت حرکت می‌کند، افزود: در روز 29 اردیبهشت با نگرش به عقبه اجرایی کشور و مقایسه چهار ساله دولت روحانی با هشت سال قبل از آن، با رای قاطع و بالای بیست میلیونی به حسن روحانی، مسیر خود را تعیین خواهیم کرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.