به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، ناصری در آیین تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی شهرستان نمین افزود: برای کمک به بیماران فرهنگی موجودی صندوق امداد بیماران در سال جاری 2 برابر می شود.
وی با اشاره به اینکه اقدامات اولیه برای راه اندازی شعبه ای از درمانگاه فرهنگیان در شهرستان نمین فراهم شده افزود: توسعه بیمه ها و مراکز در مانی و رفاهی از جمله اقداماتی است که در راستای حمایت بیشتر از فرهنگیان در استان انجام شده است.
وی بیان کرد: سال گذشته 664 نفر از معلمان استان اردبیل بازنشسته شده اند.
ناصری با اشاره به اینکه پارسال 45 مدرسه جدید با هزینه 240 میلیارد ریال تحویل آموزش و پرورش شد اظهار کرد: 50 میلیارد ریال هم برای تجهیز مدارس هزینه شده است.
حجت الاسلام یوسف زاده امام جمعه نمین هم در این مراسم با اشاره به اینکه هزینه در آموزش و پرورش سرمایه گذاری است گفت: معلمان و مجموعه آموزش و پرورش آینده کشور را رقم می زنند.
فرماندار نمین هم در این مراسم گفت: گام های مهم و موثری در این دولت برای رفع دغدغه و مشکلات معیشتی فرهنگیان برداشته شده و این روند ادمه خواهد داشت.
فرهاد عبدالعلی پور اظهار امیدواری کرد طرح های نیمه تمام آموزش و پرورش شهرستان نمین با همکاری تنگانگ مدیریت شهرستان با اداره کل آموزش و پرورش استان در اسرع وقت به اتمام رسیده و در اختیار معلمان و دانش آموزان قرار گیرد.
شهرستان نمین در شرق اردبیل واقع است ، این شهرستان موفق به ریشه کنی بیسوادی شده است و از مناطق فرهنگی استان می باشد.
خبرنگار : ساسان رحمتی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
7120/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.