به گزارش ایرنا، کمال الدین پیرموذن روز چهارشنبه در نشست با صنعتگران و صاحبان واحد های تولیدی در ستاد انتخاباتی روحانی در اردبیل افزود: اگر موفقیت های دولت را در عرصه های اقتصادی وسیاسی به مردم بازگو نکنیم خیانت کردیم چراکه دولت آنچه را که در توان داشته فضای اقتصادی وسیاسی را تلطیف نموده وامروز هم شاهد رونق اقتصادی در کشور هستیم .
وی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید هیچگاه به مردم دروغ نگفته و هر وعده ای را که به مردم داده عملی کرده است
رئیس شورای سیاست گذاری ستاد انتخاباتی روحانی در استان اردبیل با بیان اینکه مردم از خدمات وعملکرد دولت تدبیر وامید رضایت دارند افزود:رفع تحریم ها،کنترل تورم، فعال شدن واحد های تولیدی راکد، بخشودگی جرایم بانک ها و تعامل سیاسی واقتصادی با دنیا از شاخص فعالیت های دولت است که بخوبی به مردم اطلاع رسانی نشده است .
وی طرح منطقه آزاد تجاری اردبیل، منطقه ویژه اقتصادی نمین، اکتشاف پهنه های معدنی و اراضی پایاب خداآفرین را از جمله دستاورد های دولت در استان اردبیل برشمرد وگفت: این طرح ها در صورت تکمیل در آینده اشتغال زیادی را برای جوانان منطقه ایجاد خواهد کرد .
پیرموذن گفت: ایجاد منطقه آزاد استان اردبیل (مغان) بعد از انتخابات ریاست جمهوری در مجلس تصویب خواهد شد.
رئیس شورای سیاست گذاری ستاد انتخاباتی روحانی در استان اردبیل با اشاره به تصویب بندر خشک اصلاندوز در هیات دولت گفت: تصویب بندر خشک اصلاندوز و تبدیل شدن منطقه مغان و اصلاندوز به یکی از بنادر حمل و نقل کالاهای تجاری و اقتصادی در کشور یکی از بزرگترین دستاوردهای منطقه در دولت یازدهم است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روز 29 اردیبهشت برگزار می شود.
خبرنگار:یعقوب شاددل ** انتشظار دهنده : سیفعلی موسی زاده
7110/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.