Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اردبیل گفت:   ۹۰ خانه هلال تا پایان سال جاری در اردبیل راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، بهرام غیبی امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به وضعیت احداث خانه‌های هلال گفت: در گذشته در اکثر روستاها به عنوان خانه داوطلب مکانی دایر شده بود ولی برخوردار از تجهیزات سخت افزاری و امکانات نبو بطوریکه این خانه‌ها به خانه هلال تغییر نام دادند و در کنار این توانستیم این خانه‌ها را در بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و امکانات امداد و نجات انجام تجهیز کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان با اشاره به اینکه تاکنون مجوز تجهیز ۳۰ خانه هلال شده بود، اضافه کرد: قرار است تا پایان سال جاری در سطح استان اردبیل 90 خانه هلال بصورت کامل تجهیز شود و همزمان با 22 بهمن افتتاح شود.

به گفته وی این خانه‌ها با هدف جلب مشارکت روستاییان و آموزش عملیات امداد و نجات به روستائیان است تا در مواقع بحران بتوانند از خود دفاع کنند.

غیبی در ادامه به ایجاد سامانه مدیریت بلایا و حوادث اشاره کرد وگفت: درهنگام بروز حوادث این سامانه توانایی آن را دارد تا در مدت زمان کوتاه محل حادثه، ابعاد و نیازمندی‌های آن منطقه را پایش کند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت انبارهای امدادی استان گفت: در سال جاری تلاش می شود وسایل لازم انبار سرعین فراهم و تجهیز شود بطوریکه در کنار آن امسال انبار امدادی شهرستان کوثر نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.