به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر روز سه شنبه در آیین افتتاح خانه جوان اردبیل افزود: راه اندازی این تعداد خانه جوان در حالی است که در زمان روی کارآمدن دولت تدبیرو امید خانه جوانی در کشور نبود.
وی بیان کرد: رویکرد دولت تدبیر و امید توجه به جوانان بوده و در حالی که اعتبار بخش جوانان در سال 92 حدود 60 میلیارد ریال بود این میزان با 70 درصد افزایش به چهار هزار میلیارد ریال در سال جاری رسیده است.
سلطانی فر اظهار کرد: در سال 92 تسهیلات ازدواج پرداختی به زوج های جوان کمتر از 30 هزار میلیارد ریال بود و این رقم هم اکنون به بیش از 100 هزاز میلیارد رسیده است.
وزیر ورزش و امور جوانان اردبیل اظهار کرد: این تنها بخش کوچکی از عملکرد دولت در حوزه جوانان است و حکایت از این دارد که به جوانان و دغدغه های آنها در این دولت توجه می شود.
خانه جوان اردبیل یک هزار و 300 متر مساحت دارد و شامل دبیرخانه جوان ، اتاق جلسات، اتاق ورزش، اتاق سمن ها ، اتاق مطالعه و پژوهش ، کافه کتاب وهنر و ... می باشد.
وزیر ورزش و امور جوانان برای دیدار یک روزه از استان ظهر امروز وارد اردبیل شد، مسعود سلطانی فر با آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرده و از سالن دو و میدانی اردبیل نیز بازدید کرد.
وی عصر سه شنبه نشستی با جوانان و نمایندگان سمن ها داشته و ضمن تماشای دیدار پایانی مسابقات والیبال امیدهای آسیا بین ایران و ژاپن در آیین اختتامیه این رقابت ها شرکت خواهد داشت.
خبرنگار: نعمت محسن زاده ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/6130
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.