به گزارش ایرنا ، مسعود سلطانی فر روز سه شنبه در جریان بازدید از طرح ساخت سالن دو و میدانی اردبیل در گفت و گو با خبرنگاران افزود: توانمندی اردبیل در میزبانی بسیار شایسته رقابت های والیبال امیدهای آسیای و شور و نشاطی که برگزاری این مسابقات در این استان ایجاد کرد ما را در این تصمیم جدی تر ساخته است.
وی بیان کرد: رقابت های والیبال زیر 23 سال آسیا در اردبیل به نحو بسیار خوبی برگزار شده و مسئولان و مردم این استان زحمات زیادی در این رابطه کشیدند که جای قدردانی دارد.
وی بیان کرد: ما در پی افزایش نشاط اجتماعی در جامعه هستیم و ورزش و رقابت های ورزشی بهترین و مناسبترین ابزار برای این مهم می باشد.
سلطانی فر با اشاره به طرح ساخت سالن سرپوشیده دو و میدانی اردبیل گفت: این سالن که یکی از مجهزترین سالن های دو میدانی در کشور خواهد بود در مراحل پایانی کار بوده و دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید و هدیه ای از سوی دولت تدبیر و امید به مردم استان اردبیل می باشد.
وی بیان کرد: سالن دو و میدانی بروجن در استان چهارمحال و بختیاری در مرحله بهره برداری است، ولی سالن اردبیل مجهزتر و استاندارتر از بروجن می باشد.
وی اضافه کرد: با افتتاح سالن دو و میدانی اردبیل این استان می تواند میزبان مسابقات داخل سالن دو و میدانی در سطح ملی و بین المللی باشد.
وزیر ورزش و امور جوانان برای یک دیدار یک روزه سه شنبه وارد اردبیل شد. مسعود سلطانی فر در این سفر خانه جوان اردبیل را افتتاح خواهد کرد.
وی همچنین در جمع جوانان و نخبگان استان سخنرانی کرده و در آیین اختتامیه مسابقات والیبال امیدهای آسیا شرکت خواهد کرد.
خبرنگار: نعمت محسن زاده ** انتشار: سیفعلی موسی زاده
6016 /6130
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.