تیم ملی والیبال امیدهای ایران در چهارمین بازی خود در مسابقات انتخابی جهان امروز سه بر صفر در مقابل تیم قزاقستان به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، بازیکنان سیچلو در چهارمین بازی خود درمقابل تیم قزاقستان با بازی خوبی که از خود ارائه کردند توانستد به نتیجه سه بر صفر این تیم را مغلوب کنند.

در ست اول این بازی تیم ایران با نتیجه 25 بر 9 و  ست دوم با نتیجه 25 بر 17 با برتری تیم ایران به پایان رسید.

شاگردان سیچلو در حالی به نیم نهایی صعود می کنند که بازی خوبی در مقابل قزاقستان از خود ارائه دادند و توانستند ست سوم این بازی را نیز با نتیجه 25 بر14 به نفع خود تمام کنند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.