به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام امیر رشتبری روز دوشنبه در جشن تکلیف دانش آموزان دختر مدارس خلخال افزود: امروزه 2 کانون تربیتی خانواده و مدرسه نقش بسیار مهمی در تربیت درست فرزندان و جامعه ای سالم دارند.
وی با تبریک و گرامیداشت هفته معلم گفت: شغل معلمی به عنوان ادامه دهنده رسالت انبیا شغل بسیار حساسی است که نقش اساسی در تربیت نسل آینده ایفا می کند.
وی اظهار کرد: نتیجه تلاش کانون تربیتی خانواده با مدرسه به عنوان کانون مکمل تربیت منجر به تربیت درست فرزندان و آینده سازان جامعه و داشتن جامعه ای سالم و با نشاط خواهد شد.
وی با توصیه به مربیان و معلمان پرورشی مدارس خلخال در ترویج اخلاق اسلامی و ساده زیستی در بین دانش آموزان به ویژه دانش آموزان تازه به سن تکلیف گذاشته افزود: از دانش آموزان پا به سن تکلیف گذاشته نیز انجام تکالیف شرعی و دینی از جمله رعایت حجاب اسلامی ، اقامه نماز و انتخاب مرجع تقلید با کمک گرفتن از اولیای خود انتظار می رود.
سخاوت بیرامی ، مدیر آموزش و پرورش خلخال نیز در این آیین با قدردانی از همکاری ستاد اقامه نماز و ستاد نماز جمعه این شهرستان در برگزاری جشن تکلیف مدارس دخترانه گفت: در این جشن که بصورت متمرکز برگزار می شود 340 دانش آموز مقطع سوم ابتدایی از سطح 15 آموزشگاه ابتدایی منطقه آموزش و پرورش خلخال حضور دارند.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.