به گزارش ایرنا، از جمع این چهار تیم ، ایران و ژاپن با کسب پیروزی در تمام بازی های خود و تیم تایلند با یک باخت و چین تایپه نیز با 2 باخت پای به این مرحله از مسابقات گذاشته اند.
تیم ملی ایران در نخستین بازی خود در این رقابت ها تیم سخت کوش پاکستان را سه بر یک شکست داد، والیبالیست های ایرانی سپس سه بر یک بر مالزی غلبه کردند و در ادامه بازی ها با هماهنگی و انسجام بیشتر تیمی تیم چین یکی ازمدعیان قهرمانی را سه بر صفر شکست دادند و آنگاه در آخرین رقابت در یک بازی راحت و دیدنی سه بر صفر بر قزاقستان پیروز شده و راهی نیمه نهایی شدند.
تیم ملی ژاپن نیز همچون ایران تمام بازی های خود را با پیروزی پشت سر گذاشت ، چشم بادامی ها ابتدا سه بر صفر سریلانکا را از پیش روی برداشته و سپس 3 بر 2 تایلند را شکست دادند.
جوانان والیبالیست ژاپن در ادامه سه بر صفر قزاقستان را شکست داده و آنگاه با نتیجه سه بر صفر بر چین تایپه پیروز شدند .
ژاینی ها روز یکشنبه نیز با پیروزی قاطع سه بر صفر بر مالزی راهی مرحله نیمه نهایی شدند.
تیم تایلند نخستین بازی خود را در برابر ژاپن با نتیجه 3بر 2 واگذار کرد اما در دومین بازی خود بر چین تایپه با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد .
تایلندی ها در ادامه سه بر یک سریلانکا را شکست داده و در چهارمین بازی خود نیز سه بر یک قزاقستان را از پیش رو برداشتند و آنگاه در یک بازی برتر سه بر صفر پاکستان را شکست داده و راهی مرحله نیمه نهایی شدند.
تیم چین تایپه نیز ابتدا 3بر2 بر ازبکستان پیروز شد ، این تیم سپس 3بر صفر قزاقستان را شکست داد و در سومین بازی به سد تایلند خورده و 3بر 2 از این تیم شکست خورد.
تایلندی ها دومین شکست خود را با نتیجه سه بر صفر از ژاپن تجربه کردند و در بازی آخر در عین ناباوری تیم چین یکی از مدعیان قهرمانی این دوره از رقابت ها را با نتیجه سنگین سه بر صفر شکست داده و به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
روز دوشنبه برای مشخص شدن دو تیم فینالیست این رقابت ها تیم ژاپن به دیدار چین تایپه می رود و ایران نیز با تایلند بازی خواهد کرد .
2 تیم پیروز این رقابت ها علاوه بر فینالیست شدن به بازی های جهانی مصر راه می یابند.
بقیه تیم ها نیز امروز برای کسب مقام های پنجم و پایین تر با هم رقابت می کنند.
رقابت های والیبال امیدهای آسیا از روز دوشنبه هفته گذشته آغاز شده و فردا سه شنبه با شناخت قهرمان بازی ها به پایان می رسد.
انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.