مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: دو هزار نفر در قالب طرح هجرت دانش‌آموزی به مناطق محروم و روستایی  سال جاری اعزام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، عظیم سرداری  در نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به مأموریت‌های اصلی بسیج سازندگی گفت: این ماموریتها در سه گروه تقسیم‌بندی شده است بطوریکه این مأموریت‌ها شامل خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی، سازماندهی و اعزام گروه‌های جهادی و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است .

مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مورد استقبال بسیج سازندگی اعزام گروه‌های جهادی است، افزود: در سال جاری اعزام   ۲۵ هزار نفر در دستور کار قرار گرفته است .

سرداری با بیان اینکه دو هزار نفر نیز در قالب طرح هجرت دانش‌آموزی به مناطق محروم و روستایی اعزام می‌شوند، اضافه کرد: برای گروه‌های جهادی دو میلیارد تومان از محل قرارگاه خاتم‌الانبیا پیش بینی شده که در فاز نخست برای یک میلیارد تومان ۸۹ پروژه تعریف شده و ۴۳ مورد در حال احداث است .

وی یادآور شد: علاوه بر این با همکاری خیرین اجرای ۱۲۸ پروژه دیگر نیز برنامه‌ریزی شده است.

مسئول بسیج سازندگی استان گفت: در راستای اشتغال‌زایی مهارت افزایی هزار نفر نیز برنامه ریزی شده است و این طرح تا پایان سال جاری اجرا خواهد شد .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.