مجید خدابخش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سکوهای سالن های برگزاری این مسابقه ها در هیچ مسابقه ای نه تنها خالی نمانده بلکه مملو از جمعیت مشتاق به ورزش پرتحرک والیبال می باشند.
وی بیان کرد: مردم شریف اردبیل در مسابقه هایی که تیم ملی والیبال ایران با حریفان خود رقابت دارند اوج حضور پرشور و تشویق جانانه خود را برای هموطنان ایرانی و نیز علاقمندان به این رشته ورزشی در سراسر جهان به تماشا می گذارند.
او اضافه کرد: یکی از امتیازهایی که کنفدراسیون آسیا در چنین مسابقه هایی در نظر می گیرد حضور چشمگیر تماشاگران و نحوه تشویق منظم و همراه با شعور مردم است که به اعتراف نمایندگان این کنفدراسیون مردم اردبیل توانستند در چند روز گذشته در این ارتباط امتیاز کامل را دریافت کنند.
وی همچنین مشارکت تشکل های غیردولتی و سمن ها در برپایی چنین رقابت هایی را یکی دیگر از مواردی دانست که کنفدراسیون والیبال به شهر میزبان امتیاز می دهد و افزود: جوانان پرشور و علاقمند به فعالیت های اجتماعی در اردبیل با مشارکت فعال خود این استان را در این ارتباط نیز روسفید کردند.
خدابخش ادامه داد: کارهای مربوط به پاکسازی و آماده سازی مسیر تردد ورزشکاران و سایر میهمانان داخلی و خارجی که برای شرکت در مسابقه های والیبال امیدهای آسیا وارد اردبیل شده اند به مدت 10 روز توسط اینگونه تشکل ها انجام شد که تحسین کنفدراسیون را برانگیخته است.
وی با اعلام اینکه تیم ملی والیبال ایران در تمام دیدارهای خود در این رقابت ها پیروزی های ارزشمند به دست آورده اظهارامیدواری کرد که در دیدارهایی که این تیم در سه روز باقی مانده با حریفان دارد برنده شده و به رقابت های جهانی مصر راه یابد.
وی همچنین از همه دست اندرکاران بویژه ادارات ذیربط و شهرداری اردبیل که از ابتدای آماده سازی فضا تا اداره برنامه مسابقه ها به شکل احسن تلاش کرده اند قدردانی کرد.
رقابت های والیبال امیدهای آسیا از دوشنبه هفته گذشته با حضور 11 تیم آسیایی در اردبیل شروع شده است ، 2 تیم از این رقابت ها جواز حضور در مساتبقات جهانی مصر را بدست می آورند.
خبرنگار: مسعود وسیله ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6019/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.