'خوان سیچلو' روز جمعه پس از برد مقابل تیم چین در چارچوب مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا در اردبیل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تلاش بازیکنان و حمایت های بی دریغ تماشاگران خود بر تیم چین غلبه کردیم.
او اظهار کرد: تیم چین تیم خیلی خوبی بود ، ما بازی های قبلی آنها را آنالیز کرده بودیم ، آنها در سه بازی گذشته خود 50 تا دفاع مستقیم داشتند اما امروز در مقابل تیم ایران توانستند 2 تا دفاع انجام دهند و نکته کلیدی تیم ما در همین موضوع بود.
وی اظهارامیدواری کرد بازیکنان ما هر روز بهتر از دیروز بازی های خوبی انجام دهند.
او اظهار کرد: این تیم زیر 23 سال ایران است و ما باید اینها را با تلاش و تمرین برای تیم ملی بزرگسال کشور آماده کنیم.
وی همچنین با اشاره به این که بازی بعدی ما با تیم قزاقستان است افزود: هیچ تیمی ضعیف نیست اگر تیمی خوب بازی کند می برد و اگر خوب بازی نکند در مقابل هر تیم بدی می بازد.
جان چی یون ، سرمربی تیم والیبال امید چین هم به خبرنگار ایرنا گفت: بازی امروز خیلی خوب بود و 2 تیم ایران و چین خیلی خوب بازی کردند اما تیم ایران کمی بهتر بود و تماشاگرانش هم سنگ تمام گذاشتند.
دومین دوره رقابت های والیبال امیدهای آسیا و انتخابی مسابقات جهانی مصر، روزهای 11 تا 19 اردیبهشت ماه در اردبیل برگزار می شود.
در این رقابت ها تیم ملی امید 11 کشور ایران ، پاکستان ، چین ، چین تایپه ، تایلند ، ازبکستان ، قزاقستان ، ژاپن ، استرالیا ، مالزی و سریلانکا حضور دارند.
تیم ایران نخستین بازی خود را دوشنبه هفته گذشته در مقابل پاکستان برگزار کرد.
خبرنگار: نعمت محسن زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
6130/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.