مرضیه وحید دستجردی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران درستاد تبلیغات حجت الاسلام رئیسی در اردبیل افزود: البته سبد آرای 2 نامزد جمنا متفاوت است و شاید هم لازم باشد که هر دو در صحنه باقی بمانند، به هر حال تصمیم نهایی دروقت خود گرفته خواهد شد.
وی بیان کرد: آقایان رئیسی و قالیباف یک رقابت برادرانه و دوستانه دارند و تا آخر در صحنه خواهند ماند.
دستجردی همچنین گفت که بهتر است این دو نامزد تیم کاری و همکار خود را در دولت مورد نظر خود معرفی کنند زیرا در تصمیمگیری مردم و حتی پیروزی آنها تاثیر دارد وجبهه نیز در این زمینه می تواند به آنها کمک کند.
وی با بیان اینکه اعضای شورای مرکزی جمنا دنبال سهم خواهی نیستند بیان کرد: اعضای شورای مرکزی جمنا می توانند با هر دو نامزد انتخاباتی همکاری کنند اما آنها در ستادهای انتخاباتی نامزدها مسئولیتی بر عهده نمی گیرند.
او با اشاره به مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: در این مناظره ها جمنا به موضوع های طرح شده از سوی نامزدهای مورد حمایت خود ورود نمی کند و هر 2 نامزد بر اساس سلیقه خود رفتار می کنند.
سخنگوی جمنا اظهار کرد: این جبهه بدنبال سهم خواهی نیست، هدف جمع کردن نیروهای ارزشی حول یک محور بوده و فعالیت آن محدود به انتخابات نبوده و پس از ان نیز برای پیگیری مطالبات مردمی ادامه خواهد داشت.
خبرنگار: نعمت محسن زاده ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/6130
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.