به گزارش ایرنا ، فرهاد خوگر روز سه شنبه در جلسه هیات مدیره و مجمع عمومی سالانه انجمن حمایت از خانواده زندانیان خلخال افزود: در سال گذشته 300 میلیون ریال کمک های خیرین به حساب انجمن واریز شد که این میزان در مقایسه با رقم کمک های مردمی سال 94 انجمن 40 درصد افزایش نشان می دهد.
وی گفت: با انجام طرح نوسازی و بهسازی خودروهای آموزشگاه رانندگی انجمن حمایت از خانواده زندانیان خلخال نیز درآمد این آموزشگاه که در کمک به خانواده زندانیان هزینه می شود در سال 95 نسبت به سال ماقبل آن بیش از 300 درصد افزایش نشان می دهد.
خوگر از پرداخت 240 میلیون ریال کمک های مالی نقدی به خانواده زندانیان زندان خلخال در سال گذشته خبر داد و افزود: تلاش می شود با افزایش منابع درآمدی انجمن سطح کمک های مالی ارائه شده به خانواده زندانیان افزایش یابد.
دادستان عمومی و انقلاب خلخال نیز در این جلسه گفت: با زندانی شدن یک سرپرست خانوده به هر عنوان خانواده آن شخص بشدت در معرض خطر و تهدید آسیب های مختلف اجتماعی قرار می گیرد.
علی نباتی با قدردانی از عمل خیرخواهانه خیرین خلخال در کمک های نقدی به خانواده زندانیان و تلاش افتخاری مدیرعامل و اعضای هیات مدیره انجمن حمایت از خانواده زندانیان خلخال اظهار کرد: هدف اصلی تشکیل این انجمن کمک به خانواده زندانیان به هر شکل ممکن برای مصون سازی این خانواده ها از آسیب های اجتماعی امروزی جامعه است.
او افزود: هر اندازه میزان کمک های مردمی بیشتر شود به همان اندازه سطح آسیب در بین خانواده زندانیان کاهش خواهد یافت.
رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از خانواده زندانیان خلخال همچنین از کاهش جمعیت کیفری زندان خلخال خبرداد و گفت: در 2 سال گذشته شهرستان خلخال رتبه اول استان را در کاهش جرایم کیفری در استان اردبیل به خود اختصاص داده و این مهم در سایه ترویج فرهنگ صلح و سازش در این شهرستان حاصل شده است.
در این جلسه انتخابات مجمع انجمن حمایت از خانواده زندانیان در بین اعضای هیات مدیره و معتمدین و خیرین انجمن برگزار و مدیرعامل بهمراه 2 بازرس به مدت یک سال انتخاب و معرفی شدند.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.